Friday, May 29, 2009

siannye kat baby

I donno why they choose to throw away the baby like this. How could they ever think this stupid idea. If they did'nt want that baby just give the baby to somebody else la. Takpon letak depan surau elok2 ke...bg kt rumah anak2 yatim ke. Bagi aku pun takpe...sanggup jaga. geram btol!! sayang je buang baby mcm tu.


TELUK BAHANG - Kehadiran sekumpulan burung gagak yang mengerumuni sesuatu di tepi jalan Batu Feringghi berdekatan kawasan Pulau Asmara di sini bukanlah asing bagi tukang sapu Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP), T. Verappa , 36. Namun, s ema lam dia berasa tidak sedap hati lalu berpatah balik untuk melihat apa yang sebenarnya dikerumuni oleh kumpulan gagak tersebut. Mengejutkan, kumpulan gagak itu sedang m ema tuk mayat seorang bayi yang masih bertali pusat dalam keadaan tertiarap di sebatang longkang di situ.

"Walaupun saya sudah terlajak kira-kira 100 meter dari tempat itu, tapi saya berasa lain macam pula sebab jumlah burung itu terlalu banyak. "Saya hampir pengsan apabila mendapati benda yang dikerumuni itu merupakan mayat seorang bayi lelaki yang cukup sifat," katanya ketika di temui s ema lam. Menurut Verappa, ketika kejadian pada pukul 10.30 pagi itu, dia baru selesai menyapu sampah di kawasan berhampiran.

3 comments:

  1. bila nih? takde pun aku terbaca dlm paper...

    manusia makin lupa...
    akhirat makin rapat!

    ReplyDelete
  2. aku pun xtau bile. aku br dpt emel. hehe...mybe da lama sbb tkde dlm paper jgk.
    tp mmg terukla org tu..baby tu chubby cam sihat je, cukup sifat.comel

    ReplyDelete
  3. aku penah dpt email psl ni,dah lama..tp mmg kesian bb tuh

    ReplyDelete