Thursday, April 22, 2010

blajar photoshop

Harini blajar photoshop. Sy mmg trmasuk dlm golongan org yg ala2 buta IT, webdesign atau apa2la yg brkaitan ngn komputer (xdela jakun sgt uit...). hheheh...cam teruk bebenor ye (blaja smpai mana neh) :-">

Tapi skarang xsusah lg sbb kita ada pakcik gugle. Jumpe blog nih yg brguna utk sy dn org2 macm saya. Klik sini. menarik dan byk bnda leh blaja. sy suda terer...anda bila lgi? hehehh...



7 comments:

  1. ku xreti suma nie..hahaha

    ReplyDelete
  2. ei.. memang bagus lah info ni. saya pun lebih kurang awk je huhu.. nak p godek2 web tu jap ek!

    ReplyDelete
  3. weee~ suke kalo bab2 photoshop nie

    ReplyDelete
  4. ~0~, sy da terer skitttt..hehe. hasil blaja dr situ.

    chugie, sila2..mmg menarik website tu.

    wawa, samela kiter..suka tp xreti. huhu

    ReplyDelete
  5. salam,
    heeeeeeeeeeeee..
    saya juga antara yg buta IT dan sedikit malas nak kena belajar kalau yg payah2 nih
    ekekekke..
    belum cuba belajar lagi
    mayb suatu hari kalau terpaksa guna kot
    hehheheh

    tq for sahring

    ReplyDelete
  6. fewwit..dh pndai photoshop pasni boleh bli DSLR....

    ReplyDelete
  7. haha...jgn jeles sim kalu tgk oic2 lawa2 kt blog ni nnti. ekekeke

    ReplyDelete